Tekstylia reklamowe kojarzą się nam przede wszystkim z ubraniami typu T-shirt czy bluza. Słusznie – są one popularne i zamawia je wiele firm. Branża gastronomiczna jednak poza klasycznym ubraniem firmowym potrzebuje odzieży ochronnej. Osłoni ona ubranie przed plamami i będzie dobrze się prezentowała. Odzież, która sprawdzi się w kuchni to przede wszystkim wszelkie fartuchy (barmańskie i klasyczne), a także ręczniki i rękawice kuchenne. Można zamówić je w sklepach z gadżetami reklamowymi – https://goodgifts.eu/pl/4-odziez-i-tekstylia

Tekstylia reklamowe do kuchni – dla dzieci i dorosłych

Fartuchy kuchenne można kupić w sieci w różnych kolorach. Chętnie wybierane są czarne i białe – czyli w dość klasycznych kolorach. Restauracje zamawiają też często fartuchy w kolorach swojego logo. Istnieją wersje kuchennej odzieży ochronnej dla dzieci i dorosłych – warto ją zamówić do przedszkola, na warsztaty kulinarne dla najmłodszych itp. Gotowanie może stać się ciekawą pasją i przekształcić w rozwijające hobby. W parze z fartuchem sprawdzą się rękawice ochronne – gdy trzeba będzie wyjąć gorącą blachę z piekarnika, okażą się niezastąpione. 

Ścierki i ręczniki kuchenne 

W restauracji czy innym lokalu gastronomicznym mogą przydać się wielorazowe ręczniki, serwetki  i ścierki. Również warto, by miały one logo firmowe. Będą one wtedy prezentowały się bardzo elegancko i mogą pełnić reklamę tego miejsca. Również hotelowe restauracje powinny zdecydować się na wsparcie swojego marketingu w ten sposób. Zamówienie dużej ilości tekstyliów z logo sprawia, że to się naprawdę opłaca. Sklepy oferują zniżki przy większym nakładzie, dlatego cena może być bardzo korzystna.

Umiejscowienie – gdzie powinno znaleźć się logo na tekstyliach kuchennych?

Sklepy, które oferują gadżety reklamowe i wykonują zdobienia, zwykle proponują kilka możliwości umiejscowień. Jest to zależne od techniki nanoszenia logo na materiał. Może to być haft albo nadruk – to klient decyduje o rodzaju zdobienia. Na klasycznych fartuchach logo najczęściej nanosi się na kieszonkę na piersi lub w tym samym miejscu, nawet jeśli nie ma kieszeni. W przypadku fartuchów barmańskich logo powinno znajdować się dość wysoko, ale tak, by po zawiązaniu było widoczne. 

Które tekstylia reklamowe sprawdzą się w kuchni