Plecak jest sprawdzoną alternatywą dla torebki. Może być noszony przez mężczyzn i kobiety – pasuje do każdego sportowego stroju. Jest wygodny do noszenia – ręce pozostają wolne. Kręgosłup nie jest obciążony, jeśli plecak mamy właściwie założony na ramiona. Dodając do niego logo, możemy uczynić go świetnym gadżetem reklamowym – https://najtanszegadzety.eu/pl/c/Plecaki/285. Jest praktyczny, ale może być też ładny. 

Reklama na plecaku – jak powinna wyglądać?

Plecak reklamowy może być wykonany z grubego płótna, cienkiego lub grubego i sztywnego poliestru. Wszystko zależy od naszych preferencji, jaki materiał wybierzemy. Forma plecaka również jest dowolna. Może być w kształcie worka, stylizowany na retro lub klasyczny, sportowy. Warto wybrać taki, który będzie spójny ze stylistyką innych gadżetów promocyjnych firmy. Kolor plecaka można dobrać do barw logo przedsiębiorstwa. Może być też w kontrastowym kolorze – wtedy nazwa firmy będzie bardziej rzucała się w oczy. Dobrze sprawdzi się też klasyczna biel i czerń. Nadruk może być duży – na całej klapie plecaka lub dyskretny na dolnej kieszonce. Warto ustalić z firmą, która wykonuje zdobienia, jakie umiejscowienie będzie najbardziej odpowiednie dla naszego logo.

Plecak reklamowy – kogo ucieszy?

Plecak reklamowy będzie dobrym prezentem dla wszystkich którzy lubią wędrówki, spacery, aktywności na świeżym powietrzu. Spodoba się fanom sportu i rowerowych wycieczek. Do plecaka można spakować posiłek na piknik ale też książkę czy czytnik e-booków. Przyda się również na spacerze z psem. Można włożyć tam woreczki (psi pakiet), zabawkę dla czworonoga i smakołyki. 

Plecak spodoba się również najmłodszym. Dla nich warto wybrać specjalnie zaprojektowane modele dla dzieci. Są one zwykle mniejsze i bardziej kolorowe – istnieje możliwość wyboru odcienia z kilku opcji. Plecak musi być nieduży i mieć wygodne szelki – to sprawia, że nie będzie obciążał kręgosłupa. Można zabierać go nie tylko do szkoły, ale również na zajęcia dodatkowe czy trening sportowy. Logo, które naniesiemy na plecak powinno być widoczne, ale nie psuć jego estetyki. Dzieci często wybierają rzeczy, które są “cool” – sprawmy by nasz gadżet reklamowy mógł być zaliczony do takich przedmiotów.

Plecak z logo firmy - czy sprawdzi się jako reklama